DON'T KNOW WHY I CAN'T LOCATE THIS FEELING THAT I WOULD RATHER BE WITH YOU

Är Mando-kär. Blir sådär pirrig när jag hör Gustaf's röst eller hör de första ackorden på Sheepdog. Mhmmm. Det känns som att jag har färdats bakåt i tiden två år. Det är fint!



Subject changer: Om 8 dagar flyttar jag till London. De senaste två dagarna har jag umgåtts med Henrietta och inslag av Sofia. Det har varit fint. Imorgon ska jag ha avskedsfest och jag är lite bitter. Jag vet inte varför, det är nog för att det förmodligen är sista gången jag träffar de flesta av mina vänner och vissa tar sig inte ens tid att komma (okej, nu ska jag inte vara sån).
Hejdå, nu ska jag kolla på Down In The Past och gå igenom garderoben (hur tusan ska jag kunna lämna någonting hemma??)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhhh mandooooo! hihi



jag ska iallafall komma och hälsa på stup i kvarten :D

2011-07-08 @ 17:44:10
Postat av: Viktoria

Åh så spännande att flytta! :D

2011-07-09 @ 15:46:09
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0