DILEMMA

I förrgår jobbade jag mycket mer än vad jag borde göra så jag tog en liten promenad på eftermiddagen och skulle köpa mig en (läs EN!) cupcake. Dels för att jag aldrig har smakat en äkta cupcake och dels för att jag inte kom på nåt annat. Jag gick in på Caffe Nero och gick fram till killen i kassan. Jag var ute efter en med chokladsmak.

karin: "I would like to have one.. *kollar på cupcakes'en*"
killen i kassan: "Lemon?! *avfyrar ett hejdundrandes leende*"
karin: "hehe yes... and one chocolate!"

Jag gick alltså därifrån med två cupcakes endast för att killen i kassan var så glad och uppmuntrande mot den med citronsmak. jaja whattodo? Det var iallafall fint måndagsfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0