BUS STOP WET DAY SHE'S THERE I SAY 'PLEASE SHARE MY UMBRELLA'

Det regnar väldigt mycket, därav rubriken.
Åh vilken bra dag! I morse var vi som sagt på italienskt café. På eftermiddagen hämtade jag upp N efter hennes skolavslutning och gick till parken där typ halva skolan var. Jag chillade på en bänk tillsammans med en annan mamma och kände mig allmänt mammig, speciellt när jag sa att vi var tvungna att gå så att vi hann äta middag innan N's kvällsaktivitet. jag följde med till baletten för att kolla och nu är jag tillbaka här hemma. Träffade nyss den tredje dottern och hon var asskön. Allt känns fint. Jag har tagit kontakt med några människor på londonsvenskar.com och jag ska träffa några i helgen. Kommer bli gött. Imorgon ska vi gå på bio och just nu går The Killing på tvn. Fy tusan vad fin Joel Kinnaman är <3

(BTW Det är en kille i N's skola som heter george harrisson. hahahha dör)

Tog med kameran på väg till skolan och knäppte av lite på vägen. Ska försöka ta fler fotopromenader för att utforska området och få fler Weybridge-bilder.





(kyrkogården bredvid skolan)

Kommentarer
Postat av: moa

fin stad!!!!!!!!!

2011-07-21 @ 23:45:54
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: jessica

sjukt fiiint ju! askul att läsa också!

2011-07-21 @ 23:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0