IF THE WORLD'S AT LARGE, WHY SHOULD I REMAIN?

Den där rubriken är med i mina inlägg ganska ofta. Det kan bero på att den meningen är ungefär exakt den tanken som jag tänker varje dag. Varför ska jag sitta fast här i äckliga, tråkiga Örebro när det finns så mycket att göra ute i världen. Så många vackra ställen som jag aldrig kommer få se om jag inte gör någonting åt saken. Det är ungefär det jag vill få ut av livet. Jag skiter fullständigt i kärlek och pengar och karriär. Jag vill se världen, jag vill kunna säga att jag har levt.




I'm gonna find another place, maybe one I can stand.


Kommentarer
Postat av: s

jag förstår känslan så väl. res ut och se världen och låt den se dig, karin!

2011-01-09 @ 02:47:17
URL: http://stonewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0