FLASHING RED LIGHT MEANS GO

Igår var en ganska bra dag. Jag åkte in till London där det regnade så det kändes som att man var i ett vattenland. Tillochmed britterna verkade få lite småpanik.



Jag gick runt där ett tag och hamnade till slut inne på Urban Outfitters där jag köpte the love of my life. Förvånansvärt billiga för att vara så dyra.



När jag hade kommit ut därifrån hade det börjat regnat ännu mer (som att det var möjligt). Efter ett tag hamnade jag inne på Beyond Retro där en pojke ville att jag skulle sponsra hans fotbollslag. Tänk att jag såg så rik ut. Jag gjorde iallafall inte det, utan jag gick runt där och fördrev tid. Det var då jag märkte att jag på något sätt hade blivit av med 60 pund... Don't ask me how. Totalt försvunna. Hade då bara 20 pund kvar av min lön och det kändes ju sådär.




Jag träffade Hanna efter ett tag och vi fikade på Starbucks. Flädersaft är fäsen det bästa som finns. Efter det gick vi ut och solen sken! Hallelujah!





Vi gick runt i diverse affärer, bland annat Hamleys som är en fett stor leksaksaffär och underbart mysiga Carnaby Street. 




Sen hamnade i en bokaffär där vi satt i typ en timme och snackade om livet i england. Köpte en välbehövlig present till Hanna.



Prick klockan sex (måste följa matklockan) gick vi till The Slug and Lettuce och FAAAAN vad gott det var. Dog. Efterrätterna var sådär. Sedan njöt vi av trådlöst internet och åkte hem.



Nu ska jag leta fram lite spännande sportpubar för imorgon kommer HENRIETTA!!! WOHO!
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. var kommer bilden på oss ifrån? Komme rinte ihåg att den togs. Hehe. Slugs and lettuce ägde :p see ya on thursday!

2011-08-21 @ 23:41:02
Postat av: unniiii

du är så himla snygg, din korv

2011-08-22 @ 16:12:25
Postat av: hani

asssoo va kostar creepers i löndön?

2011-08-22 @ 23:35:27
URL: http://fearofsleep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0