SJUKLING & AVSKRIVNING

OH MY BODY. Är förlamad i hela kroppen känns det som. Jag tog nyss första duschen sedan i söndags (thank god för torrshampoo) och hela min kropp är galet avslappnad. Har jobbat mitt andra "pass" och ligger utslagen i sängen. Min kropp protesterar så stört när jag är sjuk. Förut svimmade jag faktiskt, men det var bara en kortis och jag var lutad mot sängen när det hände så det var ju bra.

Jag har förresten inte berättat att jag igår fick ett stort paket levererat från Sverige. Det var mamma som hade skickat ett par skor jag hade glömt, min lilla väska som jag också hade glömt, två läppstift, en tidning och godis(!!)! Kexchoklad och chokladnötter, jo jag tackar jag.

Ikväll är det stora dilemmat: Twilight eller nån bra film? Twilight går på itv1 men jag vet inte om jag orkar se den.. Nån som har ett förslag på en annan film?


såhär ser jag ut när jag är frisk och glad (från förrförra helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0