IS THAT WHY PEOPLE HATE US?

Har bara och endast fotat med min instagram i veckan, så här är en del bilder från veckan!


nytt nagellack


min favoritsyssla (faktiskt heh)


boredom


tesco


lycka är att göra pasta med färsk sparris och peppar


snubbarna jag hänger med varje dag på studsmattan. vi har blivit lite bundis sådär


typ världens bästa film


i onsdags åkte jag och två av barnen till the lookout center..


..och badhuset the coral reef


såhär satt jag i typ tre-fyra timmar.


igår kollade jag på Imagine Me And You (igen), vilket kan vara världens finaste film. Den är inte asbra film-mässigt men det utspelar sig i London och historien är kalas. See it!


idag var vi på The Smurf Movie och spenderade kvällen med att spela Disney TP.
Imorgon är jag barnvakt och på söndag ska jag in i Buckingham Palace! tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0