CAN YOU AT ALL TIMES WEAR SOCKS 'CAUSE I'M STILL SCARED OF FEETS.

En lista jag snodde från den kalasfina bloggen niotillfem. Jag har fruktansvärt tråkigt så jag kör på.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja. Jag är en sån där jobbig person som faktiskt kommer PRICK klockan vadklockannuskavara. Jag får jämt sitta och vänta på alla andra.

HAR DU BRA KONDITION:
Nja, jag har inte jättedålig kondis iallafall. Skulle kanske inte ge mig ut och springa en mil utan att stanna, men jag skulle inte ligga och kräkas efter vägkanten heller.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I helgen vid leicester square.



HUR KÄNNER DU DIG NU:
Hungrig. Och ledsen eftersom att jag vantrivs så fruktansvärt där jag bor just nu (huset, inte staden). 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Beror på dag och humör. haha.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Idag efter att jag hade blivit skälld på. Det var liksom droppen. Fasst jag gjorde det i smyg i mitt rum.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja hyffsat. Väldigt lugnt eftersom att det var söndag men eftersom att det är bank holiday var jag ledig. Såg på Big Brother och en film. hehe.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Vatten. (fan vad törrt det låter).



KAN DU LAGA MAT:
Jarrå! När jag lagar till mig blir det oftast bara grönsaker och typ pasta men när jag lagar till andra gillar jag utmaningar och det blir oftast jävligt bra.
 

ÄR DU NYTTIG:
Ja, när det gäller mat. Nej, när det gäller godis osv eheh..


ÄR DU BLYG:
Beror på situationen.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv tio.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Eeh... Super mario cart för en sisådär tio år sedan kanske?


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Harry Potter spelet var jag mycket fäst vid ett tag i min ungdom haha.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror på dagen, humöret och hur mycket mat jag har i magen haha. Men oftast några starköl eller några glas av nåt starkt.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, när jag var yngre eftersom att jag var väldigt åksjuk.



JAG SOVER:
Mycket.


VAD SA DU SENAST?
"What would you like to drink? Some water?".


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Japp! Peace & Love för hela slanten. Hade dock varit festligt med nåt mer.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Mamma.
 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mamma.


HAR DU SNYGGA SKOR:
I think so! Mina favoriter är mina två par docs och mina creepers.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Ingen aning.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Beror på vad man menar med min egen säng. Det är inte min säng, men jag bor i den. haha. stört.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.


HAR DU KÖRKORT:
Nej.


ÄR DU ENSAM NU:
Japp, as usual


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Positiva mejl. Och helgen.



(random bilder för att liva upp)


Kommentarer
Postat av: Jessica

KARIN! Fy så tråkigt att höra att familjen är dålig.. hoppas att du hittar nåt bättre snart! Annars, Brighton i vår som sagt ;) tappa inte hoppet!!!!

2011-08-30 @ 18:52:13
URL: http://jessicamariacarolina.blogg.se/
Postat av: louise

hej! sikken fin blogg du har. jag åker till london på torsdag för att jobba som au pair jag också. problemet är bara att jag inte känner en endaste själ. om du känner för att hitta på något (vad som helst) någon helg är min mailadress: [email protected]



ha det bäst och hoppas att vi syns! :)

2011-08-31 @ 02:24:20
URL: http://loouisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0