5AUG2011

Jag har blivit kär i en serie.. 90210! Trodde jag skulle hata den eftersom att jag älskade Beverly Hills 90210, men den är finemang haha. (Det bästa man får på de kanalerna jag har iallafall.) Idag har jag haft fullt upp med jobb. Efter frukosten städade jag dagens städ, vilket var ganska mycket, sen bad pappan mig att dammsuga hela huset samt stryka en miljon skjortor samt handla på tesco. Nu är jag klar med allt, har precis lagat kvällsmat, och nu ligger jag i min säng med datorn framför mig. Blir en skål med jordgubbar, 90210-maraton och jag ikväll. Imorgon ska jag träffa Emma och kanske Emily och vi ska dra till KOKO för första utgången sedan vi kom hit! Jag och Emma ska sedan sova kvar i stan och det kommer helt enkelt bli en fantastisk helg!!


Töntig bild. hatar den. för serien i sig är ju inte töntig... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0