SISTA VÅRKONSERTEN

Igår var den sista vårkonserten någonsin. Jag har haft vårkonserter varje år sedan jag gick i femman och det känns galet tomt såhär dagen efter.
Hela veckan har varit fantastisk. Speciellt igår när allt var på topp och alla var så galet peppade! Jag var inte med på så överdrivet många låtar men det var minst lika kul att hänga "backstage" med alla fina som att stå på scen.
Jag är så galet stolt över alla som har varit med och känner mig så otroligt lycklig över att jag har fått vara med om det här! (Jävlar vad klyschigt.) Mest av allt är jag så galet stolt över mina fina Unni Saltin och Hanna Roth som tillsammans med grabbarna körde Keep Standing av restriction of liberty (Unnis band). Alla borde lyssna på deras musik!
Igår kväll drog de flesta till Frimis som avslutning. Galet! Speciellt när man helt plötsligt har asmycket pengar hehe.
Sista konserten var bäst. Love Train var bäst haha. Nej nu ska jag sluta ordbajsa ut min lycka och sorg över att det är över och slänga in massor med bilder från världens bästa konsert! <3 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0