VI TVÅ ÄR SAKNADE TE HAVS, OCH VÅGORNA DOM KRASCHAR ÖVER DIG OCH MIG.

Är precis hemkommen från manifestation mot SD på Våghustorget.

Tidigare idag hade jag min första lektion i matte tillsammans med Henry och Emma. UNDERBART!! Älskar att jag inte behöver ha min förra lärare och jag älskar att jag har fått en enklare bok så att man faktiskt förstår vad man ska göra!

Sara fyller år idaaaaag!!!! det firar vi med en awesome bild på henne :D Jag vet att hon inte gillar att man tar kort på henne / lägger upp bilder på henne, men kom igen! Du är snygg och du fyller år :D


hihi PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh..döda mig! men tack:D:D:D du är så bäst karin

2010-09-25 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0