Though winds of change are throwing wild and free, you ain't seen nothing like me yet.

Veckan har gått stört fort igen! :O Hur ska detta sluta? Det känns som att det nyss var helg.. för typ två veckor sen! Snart sitter jag väll på ålderdomshemmet..
Idag skulle jag jämföra Miljöpartiets och Vänsterpartiets miljöpolitik. Miljöfrågan är ju helt klart större i Mp, men jag tycker dock att V har bättre förslag på grön utveckling! Köttskatt tillexempel. Sen var det skolval! Och skolfoto. (Varför se glad ut när man kan vara sur?)

Och jag smälter när jag ser den här killen! Ni håller med, det vet jag.


Kommentarer
Postat av: josefine

smälter

2010-09-17 @ 20:47:08
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: celine

schmälter

2010-09-17 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0