I'M SCARED OF THE MIDDLE PLACE, BETWEEN LIGHT AND NOWHERE

My throat is killing me. Det känns som femtio knivar som vrider runt i strupen varje gång jag sväljer nånting. Att svälja klunk vatten är en bedrift. Men jag överlever! Jag är inte sjuk på nåt annat sätt *peppar, peppar* Fasst jag får egentligen skylla mig själv eftersom att jag är för snål för att köpa en halsduk plus att jag går runt och sjunger hela tiden.


(jag ville ja en bild med, så den här fick vara med. ) 

Idag var jag på mitt första Skrika-rep. Det är stört hur bra de flesta estettreor på risbergska är. Det var skojjjjj!

Nu: MY god. Linnea på idol. Anthony and the Johnsons. Säger bara det! Om inte hon går vidare så är det nåt fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0