MEN DÅ SLÖSAR VI BORT VÅRA LIV

Hej hopp bloggen! heh.
Jag sitter i skolan och får inte vara med på gympan.. vet ni varför? jo för jag ska ge blod idag!!
Jag sitter här med blandade känslor:

Rädd
För att jag hatar blod. Mår dåligt av att kolla på Grey's Anantomy liksom.

Glad
Eftersom att det är en bra grej att ge blod.
Jag har skrivit ut min Håkan Hellström biljett.

Avundsjuk
På klänningen som Hannah hade på sig på ett kort hon var taggad på på facebook. Ja jag stalkar folk?

Vill
Till England..

Sugen
På snickerskladdkaka.. tack, startsidan på blogg.se....

Jag har Carl Norén's The Anger på hjärnan också eftersom att Julia spelade den i korridoren efter engelskan.

Jag kollar också på vackra män.


Kommentarer
Postat av: saris

sörgårdste !! rabarber, jordgubb och passionsfrukt! :)

2010-10-19 @ 12:14:14
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: hannahhhh

Klänningen är en orginal Laura Ashley klänning från 1969 som jag köpte i en liten gömd vintagebutik i Glasgow för 20 pund! Mitt bästa köp det här året! :D

2010-10-19 @ 14:45:20
Postat av: hannahhhh

Om det var den röda med blått mönster du menade d.v.s...

2010-10-19 @ 14:46:45
Postat av: karin

hannah: oooooooomg :O blir stum

2010-10-19 @ 16:09:53
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: lovisa

Har du en bra dag so far?:)

2010-10-19 @ 16:44:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0