RELAX! YES, I'M TRYING..

Jag har precis kommit hem från utekvällen och har ännu inte nyktrat ti.lö så ni f¨r ta det jag skriver nu med en nypa salt!!

Idag skrev jag livets mest lyckade prov! HINDUISM <3 in my heart säger jag bara!!

Ikväll firade jag veckan med sandra och jossan här hemma, sen drog  vi till Strömpis där det fanns riktigt fint folk! T.ex. Sandras assnygga lumpen-kompis. om nom nom!! Han är fin. Jag lyckades också lura några att jag var från Mora! Najs lix!

Jag har även träffat Frida idag! hon är en riktig pingla!

Hejdå, nu blire mat och sova <3

Kommentarer
Postat av: ceeeeeeeee

haha varför i helete vill du vara från mora? :D

2010-10-09 @ 09:38:50
Postat av: frida

pussssssse!

2010-10-09 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0