"A man can live and be healthy without killing animals for food; therefore, if he eats meat, he participates in taking animal life merely for the sake of his appetite."

Rubriken i mitt hjärta <3 Idag är det Vegetariska Världsdagen! Vilket betyder att man ska äta vegetariskt idag. Det var ingen som gjorde av mina kött-ätande vänner :(

och Örebro kan vara ganska fint upptäckte jag när jag jobbade lite inför projektarbetet.




Ikväll blir det karin rönnberg <3 pluggböckerna!! För imorgon drar jag iväg på en rebellisk spontanresa till hufvudstaden med Lisa och Siri! Kommer äga.


Kommentarer
Postat av: josefine

ooooooh stockholm kommer gilla att ha er här

(staden är så hiiiiimla vacker nu förresten, gah)

2010-10-01 @ 20:55:52
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: unininini

skit fint karen :D

nu blev jag pepp att du ska bli klar med PA't ;D

2010-10-02 @ 12:51:50
Postat av: cccccc

Vad har du som PA? :)

2010-10-02 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0