I NEED A DOLLAR, DOLLAR, A DOLLAR IS WHAT I NEED.

Mitt huvud.. jag är above and beyond trött.

Har inte sovit mer än 5-6 timmar per natt sen förra helgen.
Idag hade vi den skriftliga delen av Svenska B nationella. Fem timmars prov. Jotack. Men det kändes ganska bra så det gjorde inte så mycket. Det enda jobbiga är att jag mår som en apa i hjärnan nu. Plus att jag försöker plugga till psykologiprovet imorgon. Så gåre när man går sam.

Jag lyssnar på den här underbara låten och kollar på bilder från peace and love i pluggpauserna.
På tal om P&L så var jag med på tv igår hähähähä. Otaggad tjej stog längst fram på Lily Allen på PSL på festival.







Kommentarer
Postat av: celine

jag dör på julian-bilden!!

2010-11-18 @ 07:16:58
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0