UNE LISTE DE MA VIE.

Vilket ställe är du oftast på? Strömpis
Favoritbar: hmm jag vet inte riktigt, hänger inte i barer så ofta.
Favoritklubb: Ritz!
Sveriges bästa dj: eeh.. dom som spelar på pret-a-pop brukar ju vara bra.
Så viktig är musiken: Viktigast! Speciellt om man inte har druckit tillräckligt.
Hit tar jag någon på första dejten: Hälls konditori.
Här firar jag min födelsedag: Förra året firade jag den i ett okänt vardagsrum i Litauen med bara en person jag kände. Men jag fick vodka och blev upphissad på en stol så.
Här skulle jag fria: I Paris eller London.
Hit går jag en tisdag: Satin om det är lov. Annars hem. haha.
Undviker: Frimis.
Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Hahah har faktiskt varit med om det. I Bulgarien när jag en kväll fick för mig (efter lite alkohol i kroppen) att jag hatade både mitt sällskap och stället vi var på, så jag satte mig i baren och såg sur ut. De flesta vågade nog inte prata med mig och efter en stund så bjöd barmannen mig på en shot. Snällt. Jag drack den inte.
Bästa utestället att vara ensam på: hm... På strömpis skulle jag väll säga då eftersom att man alltid träffar nån man känner.
Stammis på: Strömpis isåfall
Beställer alltid: Öl <3
Dricker helst: Öl <3
Bästa gå-ut-plagget: Svart klänning
Äter på väg ut: Chiiips! (eller som i fredags, små kladdkakor)
Äter på väg hem: Nudlar.
Det första du gör när du kommer hem: Kokar nudlar och tar av mig mitt smink.
Äter dagen efter: Falafel
Utekväll jag helst skulle vilja återuppleva: Hoffmaestro på Ritz med Sandra, Jossan och stockholmare.
Utekväll jag ger allt för att slippa återuppleva: Senaste karrofesten jag var med på.
Så är jag att springa på ute: Asglad och kramig.
Bästa sättet att få kontakt med någon: Prata med dom?
Kan man träffa kärleken ute? Personligen så skulle jag nog inte kunna det eftersom att jag i regel inte blir attraherad av fulla människor på krogen (om jag inte känner dom innan).
Har du blivit utslängd någon gång? Ja.. heh.
Har du blivit dumpad ute någon gång? Nej.
Har du fejkat stämplar? Nej.
Så länge är det värt att stå i kö: En kvart max.
Förfest eller efterfest: Förfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0