SkRiKa 2010!

Jag har haft så otroligt överjordiskt kul den här veckan!
Vi har varit så sjukt barnsliga men samtidigt så sjukt professionella.

Den sista stora konserten igår kväll var underbar. Det var så grymt kul. Känns som jag överanvänder det ordet. Kul. Men det var sjukt kul! Det var awesome att stå längst upp med Hanna och David och rocka loss på extranumret. Och dansa med Unni på Release Me.
Alla som sjöng solo var extremt duktiga, atmosfären var euforisk.
Jag kommer aldrig glömma den här veckan.

Jag måste också säga att det har varit kalas att gå tillsammans med Hanna på morgonen. Hah. Bara för att.

Efter konserten gick ganska många av oss till Liquid och hängde där tills det stängde. Fin avslutning på veckan.

Ett bildregn känns givet.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0