SAMMA GAMLA VISA MEN VET INTE VAD DET ÄR FÖR LÅT

Heeej. Idag har jag haft kult.
Dagen började med snö och julkänsla.
Efter gårdagen som spenderades stört lugnt framför Idol så blev jag sugen på att kolla på idolerna som spelade på marieberg köpcentrum som ligger lite utanför örebro. Hahh. Jag fick med mig Unni och där träffad vi Hanna och hennes kompis.
Alltså... Andreas Weise.. Vilken pudding! haha!

Men roligast var när Unni och Hanna dansade bland barnen i ett av sponsor-tälten. Askul! Kolla på min facebook om ni vill se på film.

Vi tog kort med Paul (Hauka??) och Andreas Carlsson och tyckte det var lite koolt.




Nu är jag astaggad på Daniel Adams-Ray på onsdag! <3


Kommentarer
Postat av: celine

haha låter kult :D

2010-11-21 @ 20:23:52
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0