JE VOUDRAIS..

Idag har jag lyssnat på många fina tal. Som resten av sverige så har vi nationella prov i svenska b och första delen är ju att hålla tal. Årets tema var "Språkets makt och möjligheter". Kul tema? nje. Men man fick ju göra det bästa av situationen. Jag pratade om invandrares svårigheter i samhället pga deras ofta bristande språkfärdigheter. Typ lite om att dom blir utanför osv.
Allas tal var stört bra! skojjar inte, blir lite stolt över min klass, blir jag! hihi.

Efter skolan skrapade jag ihop några tior och begav mig mot Bra & Begagnat i snön. Det var väldigt bristande på bra plagg men jag hittade ett par skor som är snuskigt likt mina drömskor! Dom var visserligen herrskor och pyttelite för stora, men vem bryr sig? Dom går att använda och dom kostade bara några tior! <3


Den här tjejen har ett par jävligt snygga skor.


likaså dom här godingarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0