SO GET OFF YOUR LOW, LET'S DANCE LIKE WE USED TO

Igår hade jag en riktigt fin sommardag!
Henrietta 'the driver' Thyresson hämtade upp mig, sofia och unni klockan tolv. Vi körde ut på landet runt fjugesta tror jag. Vi körde runt tills vi hittade ett fint ställe att picknicka på. Vi åt Unnis pastasallad, Sofias kakor och mina jordgubbar.

Sen åkte vi till en badplats vid Henriettas hus typ. Sofia och Unni badade. Jag badade inte. Jag badar inte helt enkelt. hehe :P Men jag doppade fötterna och det var mysigt!

Jag älskar att åka bil med mina tjejer! haha. Det är bland det bästa som finns. Henry är den bästa chaffören man kan tänka sig!




På kvällen grillades det hemma hos Sofia. trrrevligt!

Kommentarer
Postat av: hanna

jaaaaaa assöt! :D var med i min tävling karin!

2010-05-23 @ 17:08:12
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0