All this time all they ever told me too was to get a little lie to ring a little true

Unni Saltin är mig en talangfull liten tös!
Hon och hennes band Restriction Of Liberty spelade på Deed igår kväll. Gänget var där och kollade. Dom spelade finfint. Efter det drog vi iväg med Henriettas bil (Tiger Woods) och cruisade genom Örebro. Sjukt kul! haha :P Minus Sofia och plus Kalle.

Jag henrietta och unni hamnade på Max och åt chili cheese muuuuums! hiho.

Plus att Moa befinner sig på Siesta nu och igår såg hon The Hives. Hon ringde på Tick Tick Boom och Hate To Say I Told You So om jag inte minns fel. Jag dog lite jättemycket! Mina fina Hivesar, ååh vad jag saknar dom! MEN jag kommer se dom på Peace & Love och förhoppningsvis Putte I Parken. hihi

Nu ska jag nog kanske snart bege mig till Stadsparken och YEAH-festivalen.


sakna tagga sakna tagga

Kommentarer
Postat av: Moa

åååhåhhåhåhåå vi måste på putte!!!!!

2010-05-30 @ 17:53:04
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0