I DON'T KNOW THIS CRAP I'M TALKING, I MUST BE SLEEPWALKING

Kungabröllop idag. I mina ådror rinner rött blod men ändå så blundar jag lite smått för mina åsikter idag och kollar på bröllopet.

Den främsta anledningen för att jag kollar är att min syster och hennes skvadron rider bakom Viktoria och Daniels vagn i kortegen efter vigseln. Och så tycker jag att Viktoria och Daniel är ett väldigt fint par om man bortser från deras rojalistiska titlar.



Jag har förövrigt dragit på mig en hejdundrande förskylning.. kotte! Men jag har glass hemma så det blir nog bra ska ni se. hehe. Och så ska jag dricka lite vin sen. Hejhopp vilken feststämning det blev helt plötsligt!

(jag tycker förresten stört synd om säpo-vakterna.. jävlar vilken kondis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0