EVERYTHING SEEMS TO GO WRONG WHEN I START DRINKING

I förrgår hade jag inflyttningsfest. Folk kom och minglade. Men när det drog ihop sig och bara jag, moa och frida var kvar var det festen började!



Vattenpipan åkte fram och balkongen intogs. Deras klasskompis Jesper hälsade på. Frida fick feber.



Vi spelade Chatroulette. "Are you dead? Are you a ghost?"

På morgonen åt vi nudlar på balkongen och senare på dagen gick jag en sväng med frida. På kvällen åkte jag till kumla på vegancafé!

Finfina dagar. Fler bilder finns som vanligt på facebook.

Kommentarer
Postat av: Moa

alltså, mer sånna nätter i mitt liv, tack! :D

2010-06-24 @ 15:53:41
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

GILLA!

2010-06-24 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0