JAG HADE HONOM PÅ KROKEN, DET HADE JAG

På hotellet i Sunny Beach hade jag ett span. Jag gillar span! Jag har alltid ett span. Det är fint. Den här gången var det en dansk kille som jag kallade för "den blåa tröjan". Senare kom jag och Budak dock fram till att han måste heta antingen Mads, Bestefar, Raz eller Erik. Nåt av det. Han var veckans ögonsten! hihi. Jag råkade kasta en boll på honom i poolen igår. Han skrattade och kastade tillbaka den. Det var dagens spänning! muhi. Synd att jag åkte ifrån honom. Den romansen hade potential.... ehe.
Och jag lovar, han såg ut som den här killen på den här bilden. Kanske inte på pricken men dom hade sina likheter. Typ Carl med blondie hår och ginger pigment och lite spetsigare näsa. åh varför var han dansk? :(


Kommentarer
Postat av: Sona

Nej fy fan Karin.



Fast jag tycker nog ändå för alltid bäst om den riktiga Carl.



Puss

2010-08-01 @ 19:05:35
URL: http://stonewalls.blogg.se/
Postat av: MANDIE

danskar kan dra åt helvete.

2010-08-03 @ 19:28:16
URL: http://whatmandiedidnext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0