I HENNES SMÅ SKOR FICK VI BÅDA LEVA, MIN ÄLSKLING OCH JAG

Jag hatar när jag blir sådär löjligt töntig över artister..
Jag vet att det är helt meningslöst att känna så och det är också sjukt själviskt. Men det är ändå jobbigt! haha.

Just nu känner jag så med två artister. Armand Mirpour och Paolo Nutini. Dom är mina! Speciellt Armand eftersom att jag knappt känner nån som lyssnar på honom/har lyssnat på honom lika länge som jag. Han är heller inte så känd så det känns så speciellt på nåt sätt, och jag blir irriterad när nån annan nolla kommer och tror att hon är hans största fan! gaah! hah.

Jaa det är stört löjligt, men jag vet att de flesta har känt så nån gång ;)


Kommentarer
Postat av: Sona

Fattar precis vad du menar! :)<3

2010-07-08 @ 17:21:36
URL: http://stonewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0