GREETINGS FROM ROME

hejhej! nu har jag lànat hotellets internet en stund. Jag àr alltsè i Rom! hihi. Hàr àr det stòrt varmt.. àckligt varmt.. sàmst eftersom att vi inte har tillgèng till pool/hav/sjò/bàck/badkar.. hehe.

Vi kommer fòrmodligen àka hem pà mèndag istàllet fòr pè onsdag. Vi har sett allting, typ collosseum, vatikanen, den dàr fontànen som àr sè kànd osv.. hihi. :)

Jag kan inte undgà att stòra mig pà vissa mànniskor hemma i Sverige.. Men dom tankarna màste jag slàppa fòrr eller senare!

Jag har fòrresten ett span pà hotellet som jag har utbytt heta blickar med, men jag tror att han kanske àr gay! vi fàr se helt enkelt.. eller inte. hih hejdà

Kommentarer
Postat av: Celine

Hahahhaa Karin go for it!!! only one way to find out... :D

2010-07-11 @ 00:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0