When I grow up I'll call you mine

Jag är ett stort fan av msn nu för tiden! Och av Edvin som ger awesome pepptalks.

Idag har jag varit i Lillån för andra gången i mitt liv känns det som. Jag hälsade på min syster Hanna och hennes dotter Alice. Det var trrrevligt! Jag tog lite kort på Alice och när jag orkar/har tid så kanske jag lägger in en här. :) tycker det är lite koolt att jag är moster. Känns så sjukt vuxet på nåt sätt! haha.

Nu ska jag äta <3<3 har inte ätit nåt på hela dagen och min mage undrar säkert om jag har blivit sjuk eller nåt. Sen ska jag åka till krämaren och träffa FRIDIS! a-woho :D lösaktigt godis <3

Kommentarer
Postat av: frida

wooho! det var trevligt:> (trots bristen på lösaktigt godis)

2010-01-03 @ 23:31:33
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: edvin

i like :)



och jag fattar varför du gillar msn, hehe supär!

2010-01-10 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0