SNÖ KAN DÖ!!

Hatar allt som har med snö att göra just nu. Man kan inte gå, man har äckligt hår/ansikte hela tiden, man blir tvingad till skidor och diverse andra vinteraktiviteter..

Imorgon tänker jag dumma mig och sova bort dagen som egentligen skulle spenderas antingen på ett par mördarskidor eller all alone i pulkabacken <3 det lär behövas eftersom att jag ska gå upp okristet tidigt på lördag (min födelsedag och allt..) och åka till Litauen med tre samtjejjer + Annmarie. Det kommer nog bli sjukt kul. Min värdmänniska verkar bra också! (Y) awesomeness

det är nånstans i det där gröna området som vi ska bo


Kommentarer
Postat av: Celine

Jag är så sjuuuukt trött på alla snö! fwlnqwl

Och gud vad kul! Hur länge ska du vara där?

2010-01-27 @ 23:17:41
Postat av: Lollo

usch för snö ja!

2010-01-28 @ 21:48:37
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: h

kna man visst gå! herregud ja cyklar!

2010-01-29 @ 07:56:08
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0