New love grows on trees

Jag är inte bra på det här med sömnbrist. Inte riktigt min grej. Måste nog ta en powernap!

Vi åkte skridskor på gymnastiken.. oh lord! Jag har blivit SÄMRE :O jag trodde att det var omöjligt! Jag ramlade dock bara en gång, men det var med flit. Och jag stog typ stilla och höll i Henrietta hela tiden.. och nästa vecka ska vi åka skidor.......... suck.



(Jag kan inte fatta att jag har träffat den här mannen. Och att jag har pussat honom på kinden(HIHI!!). Ungefär på det där märket han har på kinden! Där hade jag mina läppar! aha, inte många som har haft :D)


Kommentarer
Postat av: Moa

SKIDOR!!!!!!!!

2010-01-12 @ 21:30:32
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: JJ

Kul med skridskor säger jag!:D

Sen PETE, åååh den där bilden är för fin alltså. Åååhå puss på kinden, puss på PETEs kind GAH

2010-01-12 @ 22:21:09
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0