lax

Gårdagen var awesome.

Jag och Henrietta åkte till Karolinska Läroverket efter skolan och gick en runda i biblioteket, sen fikade vi på supreme och efter det gick vi till Make Up Store för en sminkkurs! Sara var med på sminkkursen också :) Jag fick lite grönt och brunt runt ögonen så jag kände mig som en uggla, men det var kul! Jag fick med mig en foundation och två concealers hem.

Sen åkte vi till Kumla där Lisa hade ordnat myskväll som var mysig och sen sov jag, Unni & Henrietta hos Sara.

Nu har jag kommit hem och ska äta! Och om några timmar går mitt tåg mot MALMÖ :D Pete Doherty får EN chans till. Dock bara en..


Kommentarer
Postat av: Celine

Jag är ganska säker på att Pete kommer den här gången, han kan ju fan inte missa TVÅ gånger..

2010-01-09 @ 14:52:14
Postat av: frida

ÅHÅÅÅÅÅÅÅ, PETEEEER <3

2010-01-09 @ 15:15:27
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Sabina

han måste komma det är bara så..

2010-01-09 @ 16:11:06
URL: http://cameratalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0