Ännu en lista..



Jag är beroende
av musik. Kan låta klyschit, men det är sant. Ibland får jag nästintill nervösa sammanbrott ifall jag har gått för länge utan min ipod. Jag kan dessutom dra fram ipoden mitt i en diskussion och börja lyssna i ena örat. Dumt, jag vet..
Jag gillar att få random leenden av okända människor.
Jag äter vegetariskt/veganskt. Meat is murder!
Jag säger ja till chips <3
Jag ger mig sällan in i diskussioner om ämnen jag inte kan något om. Då är jag hellre tyst och mystisk. hah
Jag är duktig på att överanalysera saker. Inte bra inte..
Jag stör mig på köttätare. Känns dumt att säga eftersom att jag anser att alla har rätt till en egen åsikt, men jag tycker att alla vettiga människor borde vara vegetarianer.
Jag läser allt. Hellst gamla brittiska romaner ala Jane Austen eller nutida verkliga berättelser såsom A Child Called 'It'.
Jag är vackrast när jag har sovit minst 8 timmar. Vilket inte händer så ofta så jag brukar gå runt som en fågelskrämma..
Jag skrattar åt människor! Älskar att lyssna på konversationer och skratta för mig själv när nån säger nåt kul. Extra kul är det när dom själva inte fattar att det är kul! haha.
Jag är en typisk Vattuman! Det är läskigt att läsa vattumannens egenskaper. Det är jag i ett nötskal.
Jag har aldrig sagt "Jag älskar dig" till nån och menat det.
Jag är lycklig när alla är glada. Det skulle vara skönt att inte behöva tänka på att göra alla andra till freds hela tiden.
Jag trivs inte med människor jag inte litar på
Jag är dålig på att sova ordentligt, läsa läxorna, gå ut med hunden höll jag på att skriva innan jag kom på att jag inte har en hund, u name it!
Jag är rädd för havet.. min största fobi.
Jag älskar att sova i gräset på sommaren med en ipod och stekande sol
Jag uppskattar när folk säger snälla saker, små komplimanger om saker man inte själv har lagt märket till.
Jag tror på mycket! Dock ingen gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0