Stress.

Tydliga tecken på att du över överstressad:

[/] Sömnrubbningar, svårt att sova eller så vaknar du upp mitt i natten. Sover hur mycket som helst men ändå känner du dig aldrig utvilad.

[/] Du känner dig totalt utmattad och all energi är som bortblåst eller så är du överenergisk och kan inte varva ner.

[X] Du får ångest eller hamnar i en depp-svacka. Inget känns roligt längre och folk i din närhet börjar kalla dig överkänslig

[X] Kroppsliga symtom. Hjärtat slår snabbare än vanligt och hårdare, du får ont i magen, huden regaerar och du får virusinfektioner. Du blir aldrig frisk

[X] Du känner dig “dum i huvudet”. Du glömmer och kan inte koncentrera dig, omöjligt att göra fler saker samtidigt. Överkänslig mot ljud och ljus,

Ja, jag vet att jag har snott det här från Blondinbella. HAH. Men jag var tvungen!
Jag har undrat ett tag nu vad det är för fel på mig, har betett mig allmänt konstigt. Och så hittade jag detta. Mitt beteende kan omöjligt bero på stress, för jag känner mig inte asstressad. Eller vissa saker är ju stressande men inget som jag inte har upplevt förr :P
Fasst nu fick jag mig en tankeställare, jag kanske borde ta reda på vad det är som stör mig och ändra på det. Det går inte för sig med magont, depression, korkadhet, ångest, mm.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0