NO ONE LAUGHS AT GOD IN A HOSPITAL

Jag vaknade halv 9 för att tio i tio bege mig mot Hagabibblan och tillbringa en timme där eftersom att det var lägenhetsvisning på våran lägenhet. Jag ska ju flytta till Ringgatan i april. awesome. Aja, jag satt iallafall där tillsammans med alla pensionärer och läste min Historiabok. Efter en halvtimme kommer en äldre herre och sätter sig bredvig mig och hälsar så glatt och berömmer mig för min flitighet! "Man måste passa på när man har tid" säger han och ser stolt ut. Jag ler och instämmer samtidigt som jag tänker "han skulle bara veta.."

Gamla människor är sjukt mycket trevligare än unga har jag kommit på! Man ska kanske förtidspensionera sig och skriva in sig på ett vilohem? det skulle vara trevligt.


Kommentarer
Postat av: hanna

vilket nummer på ringgatan ska ni flytta till :D



sv: ja sjukt bra låt!

2010-02-24 @ 21:32:20
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanna

vilket nummer på ringgatan ska ni flytta till :D



sv: ja sjukt bra låt!

2010-02-24 @ 21:32:21
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0