I just wanna believe that I could be something to someone

Jag borde sova. Har velat sova i typ fem timmar! haha. så nu ska jag nog ta mig till sängen. Ska ju gå upp snart.

Har precis sett en asfin dokumentär om Ola Salo. Den ägde. Och jag har spenderat större delen av kvällen med att kolla på gamla konsertklipp och det har pirrat i magen hela tiden. Jag saknar mitt hysteriska måstegåpåallakonserterhelatiden-liv! Nu tillägnar jag mitt liv till Örebro, Risbergska skolan och meningslösa känslor. det känns ju mycket bättre..


Kommentarer
Postat av: unniiii

jag såg ocksååå, trodde inte han var så finfin

dock är inte hans musikstil min kopp med te

även om han har en kalas-röst

2010-02-24 @ 18:00:08
Postat av: ´hanna

åh ola salo <3

2010-02-24 @ 20:22:56
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Moa

åh, olis min kärlek!

2010-02-28 @ 15:47:49
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0