I gaze beyond the rain-drenched streets to England where my heart lies

Jag är sjukt trött! Jag överväger att skita i matten och sova några timmar längre istället för att plugga sönder mig och endå få IG.. Kommer förhoppningsvis få en specialextralärare i matte! HOPPAS. vet inte hur jag ska göra för att fatta.. men så kan det vara.

Annars har dagen varit bra! Är klar med franskan. Hade håltimme med engelskaboken. Albert kom med Gordons demon och en biljett till deras spelning nästa vecka :). 

Efter skolan vandrade jag runt på stan och drev med min tid. höhö. Frida mötte mig och jag åt toast hemma hos henne. Sen träffade jag mamma och köpte en mobil! Så nu kommer typ ingen kunna kontakta mig på 24 timmar. That sucks.


piltbild från i lördags


Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha piltbilden<3

2010-02-09 @ 21:04:59
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

piltbildeeen<3<<3<3<

2010-02-09 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0