WHAT IN THIS WORLD AM I GONNA DO TOMORROW?

Jag tycker att fräknar är bland det snyggaste man kan ha.

Jag luktar helst på kaffebönor.

Böcker och musik är några av de få saker som består.

Jag skäms över att jag älskar saker som glittrar.

När jag var liten var jag söt. Vart tog det vägen liksom?

Jag är kär i min analoga kamera.

Jag tycker att det är jobbigt när jag hittar en bild som jag blir så fruktansvärt förälskad i att jag inte kan koncentrera mig på någonting annat.

När jag pluggar lyssnar jag inte på musik. Då avskärmar jag mig.

På facebook sitter jag mest och kollar igenom både mina egna och andras fotoalbum.

Jag tycker inte om när äpplen är mjöliga.

Om ett år pratar jag förhoppningsvis som en infödd London-bor.

När jag blir stor ska jag ha alldeles för många tavlor på väggarna med enbart bilder jag själv har tagit.

I julklapp önskar jag mig skor.


Kommentarer
Postat av: xoxo

Sötheten har inte försvunnit Karin! För övrigt tycker jag dagens bejb ska vara Luke. Alltså. Inte the real deal (eller ja, jag skulle ju inte protestera) utan Luke a la den köpa Luke. Om du fattar vad jag menar. Annars får du tänka till lite. Fast jag tror du fattar. Faktiskt. Mhmmmm.

2010-12-16 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0