PLEASE DON'T SLOW ME DOWN IF I'M GOING TOO FAST

2010
Månad för månad i bilder

Januari

Jag gick runt i mina egna tankar mest hela tiden. Jag och Moa for ner till Malmö för att glutta på Peter Doherty. Förjävla fin kväll. Vi åkte också på P3 Guld och hade kul. Sen fyllde jag år och for iväg till Litauen.





Februari

Den första veckan i februari spenderades i Telsiai i Litauen. Det var en konstig och underbar vecka. Jag och Lisa höll i en vegankväll i Kumla. Jag åkte också till Stockholm med Sofia och Unni.





Mars

Karrofest, Min älskade klass for till Strasbourg i Frankrike och hängde där i en vecka + gjorde besök på Europaparlamentet. Det var livets vecka. Den resan är helt klart en av de bästa resor jag gjort i hela mitt liv. Jag hade den tjockaste kvällen i mannaminne tillsammans med mina flickor, Jag gick på Kent tillsammans med Frida.





April

Moto Boy och Love Antell spelade på Satin. Vi hade vårkonsert. Litauerna hälsade på i Sverige.





Maj

Ett galet valborgsmässofirande, partyglasen användes för första gången. Vi "välkomnade" alliansens partiledare på centralstation. Johnossi spelade på Najz Prajz. Sommarens första dag avnjöts med henry, unni, sofia och tiger woods ute på landet. En riktigt fin utflykt. Var på vildmarkstur med klassen, ni skulle ha sett mig och unni i träsket!








Juni

Vi förlorade krampen. Jag firade början av sommarlovet tillsammans med min klass i Rävgången, och dagen därpå återförenades fantastiska trean på Gröna Lund tillsammans med Mando Diao. Den 9e åkte jag och Sabina ner till Köpenhamn för att kolla på Paolo Nutini. Bästa dagen. Vi blev bjudna på kaffe av Paolo himself och han pratade med oss från scenen! Jävlar i havet. Några dagar senare for jag till Göteborg för att återigen bevittna denna man. Jag hade inflyttningsfest och till sist åkte jag, Siri och Hanna till Borlänge och Peace & Love.











Juli

Jag och mamma åkte till Rom. Där var det lite för varmt och klibbigt men ändå asnajs. En vecka senare åkte jag till Sunny Beach med fyra trevliga prickar. Det var en minnesvärd resa minsann. Jag åkte upp till Stockholm en dag och hälsade på Sandra och hennes lumpenkompisar.






Augusti

Jag och Frida åkte ut till the hood. Siri bjöd på jordgubbsdrinkar och hade kul. jag förälskade mig i Anne på Grönkulla och spenderade mycket förmiddagar framför tvn. Jag var på fest, blev lite för full och har inte druckit vodka sen dess. Dagen efter det var hård, men jag åkte tillsammans med mamma och pappa upp till Stockholm för att hälsa på Sandra. Tillsist kom det jag hade väntat på och längtat efter länge. Jag, Celine och Amanda åkte till London och Leeds för att hänga i London och gå på Leedsfestivalen!!(!!). Det var i särklass det bästa jag gjort i hela mitt liv.








September

Skolan var igång igen, jag började fotografikursen i skolan och det vankades val. Sverigedemokraterna klev in i riksdagen och allt kändes väldigt mörkt. Fest var det också. Som aldrig förr. Hoffmaestro på Ritz, Raki-Satin-kväll med Unnioch Saras födelsedag.





Oktober

Jag åkte tillsammans med Lisa och Siri till Stockholm och gjorde second hand runda. En sjukt bra dag. Jag pluggade och fotade mycket till projektarbetet. Klassen hade FN-rollspel i Rådhuset och jag representerade Brasilien tillsammans med Unni. Mycket fest även den här månaden.






November

Jag hängde i Mullhyttan tillsammans med mina girls en dag och hade det trevligt. Jag, Elin och Moa skapade en ny chokladlista. Fest. Jag såg Håkan Hellström på Hovet med Moa. Hade idolhelg på marieberg med Unni, Hanna och Andreas Carlsson. haha. Det var SkRiKa-vecka och allt var bra.







December

Min julkalender drog igång med de många bejbsen. Min klass hade julspel och det var skolavslutning. Mamma fixade in mig på Johnossi. Jullov och julafton.




Kommentarer
Postat av: V

åh, fint år :)

2010-12-31 @ 16:54:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

jag och två kompisar hade tänkt åka till leedsfestivalen i sommar och vi har lite problem med hur vi ska ta oss dit. Om vi flyger till london, hur kommer vi till leeds och festivalen på smidigast sätt? :)

2011-05-25 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0