LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR YOU.

Idag har varit en ganska jobbig dag.

Jag har i princip hatat allt. haha. Jag frös som en ko i min jacka samtidigt som jag letade efter en ny jacka. Där blev jag irriterad också eftersom att det inte verkar existera snygga, billiga vinterjackor i denna värld. När jag kom hem upptäckte jag också att min fina julstjärna (blomma) hade dött. Jag går i sorgens tider, mina vänner.

Igår var dock en helmysig dag. Jag slog in julklappar och köpte nya skor <3 gah, jag älskar dom <3

Detta firas med iphone-bilder.







(btw, det är fjärde advent i typ en halvtimme till.)

Kommentarer
Postat av: kajsa

fint pepparkakshus :)

2010-12-20 @ 10:03:10
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: wawa

å, nästa sista bilden var jävligt snygg

2010-12-20 @ 16:37:25
URL: http://tfh.blogg.se/
Postat av: xoxo

ser precis ut som mina skor!! om det är sånna är dom jävligt snygga ;)

2010-12-20 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0