JULSPELET!

Jag är så otroligt stolt över min klass och jag älskar alla!

Julspelet blev så stört mycket bättre än vad jag hade trott. Jag hade jätteroligt. Det var utmattande att först ha repetitioner non stop i fem dagar och sen köra hårt de två sista dagarna innan lovet, men det var det värt.
Julspelet handlade om Jesus födelse och hans skolgång. Han skulle välja gymnasium och självklart blev det Risbergska! När han kommer till skolan är alla stört deprimerade eftersom att vi förlorade krampen förra året. Hans uppdrag är att gå runt till de olika programmen och sprida glädje och julstämning! Hades korsfäster honom men han återuppstår på Krampen och Risbergska vinner. haha.

Jag spelade naturnörd (som pratade norrländska av nån anledning), en av körarna i Bögarnas fel och Hades.

Titus var så stört bra som Jesus och jag blir förvånad över vilken kreativ klass jag går i.







Kommentarer
Postat av: josefine

sv. ååhhhh kan tänka mig det.



alltså, känns som det är en snygg kille på näst sista bilden. tänkte bara säga det, heh

2010-12-22 @ 22:21:46
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: unnibett

haha julia äääger första bilden älskarna

2010-12-26 @ 15:01:15
Postat av: u igen

JAG SÄGER JU DET KARIN :D LYSSNA PÅ JOSEFINE

2010-12-26 @ 15:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0