FALLER JAG NU GÅR JAG SÖNDER

Aaaj, jag har ont i magen! Har ätit så lite idag, men det jag har ätit har varit fel. heh. Synden straffar sig själv eller vad man ska säga..

Idag kom Richard och hans flickvän Madde, samt deras två vänner, hit och fikade samtidigt som Pia sprang runt och städade (som vanligt). Jag fick reda på att jag och Henrietta nästan i princip (egentligen inte alls men endå) är släkt :D wiiiihooo!
Jag fick också äntligen upp min älskade James Dean tavla på väggen. Lovely.
Sen hälsade jag och mamma på Richard och Maddes nya lägenhet i Behrn's nya fastigheter. Fy tusan vilken fin lägenhet. mmhm.

Nu ska jag sova. det blir fint.

(btw, grannen har fest. "TJEJJEEEEER, DET KOMMER TJEJJER!!!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0