5.

DAGENS BEJB DAG 5.

Carl Barât

Den här mannen är nog den första som dyker upp i huvudet när jag tänker på indierocker med skinnjacka. haha. Jag kommer aldrig glömma den där dagen i slutet av augusti när jag och celine och amanda åkte till en stad lite högre upp i Storbritannien för att kolla på the boys in the band. När publiken fick panik och dom var tvungna att stoppa spelningen och när carl kollade oroligt ner i publiken. Och när carl och pete sjöng i samma mick och allt var som i the good old days.
Fint!


Kommentarer
Postat av: Celine

Fan. Jag som tänkte klaga på att du inte tog Kyrkchillarn', men så väljer du Carl. Då kan jag ju inte klaga :(



Leeds. Kommer aldrig glömma den resan jag heller <3

2010-12-05 @ 15:02:08
Postat av: wawa

MMMMMMMMMMhhh.. carl.....!

2010-12-09 @ 21:36:16
URL: http://tfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0