SOMMARENS...

Hittade den här listan när jag satt och läste gamla blogginlägg från augusti förra året, och eftersom att sommaren börjar lida mot sitt slut så känns det passade med en repris :)

Sommarens:

...roligaste: Chatroulette! "WE THANK YOU"
...bästa konsert: Paolo Nutini på Store Vega!!!
...sämsta konsert: eeeh... tror inte att jag har varit på nån riktigt dålig spelning i sommar... Kent var kanske inte det bästa jag såg på Peace & Love.
...bästa kväll: när jag hälsade på sandra på K1 i sthlm
...tråkigaste: att vi missade kings of convenience :(
...bästa semester: Bulgarien!
...bästa band/artist: the kooks, paolo nutini the strokes & armand mirpour
...dregel: paolo nutini, armand mirpour och mitt danska span på hotellet i bulgarien.. my god!
...bästa promenadstrecka: norr i örebro
...bästa middag: banan med glass på peace and love.
...bästa film: american history x och sleepers
...läskigaste: den överkörda katten i Bulgarien. Det kanske låter klent men den var verkligen.. mosad.
...bästa köp: mina fina svart-vita bilder föreställande bland annat audrey hepburn och al pacino som jag köpte på en sidogata i Rom.
...bästa blogg: måste erkänna att jag slaviskt har följt StyleByKling i sommar.
...hatobjekt: nej i år har jag undvikit sånt
...sötaste älsklingar: i brist på annat säger jag väll alexander skarsgård och kate bosworth ;)


Rom <3

Kommentarer
Postat av: bella

tack karin! :-) redigerar dom i photoscape. wow var grymt, men jag tror leeds blir något alldeles enastående! ta mycket kort :-d

2010-08-17 @ 20:45:02
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0