LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOU'RE BUSY MAKING OTHER PLANS.

Det är konstigt hur vissa klädkedjor kan tjäna pengar från andra klädkedjor. Jag var inne på Åhléns idag och såg två tröjor som är identiska med två tröjor från monki, samt en tröja som är identisk med en tröja från H&M. Det var tillochmed samma material! sådana småsaker stör jag mig på. hehe.

Annars har jag tillbringat ännu en dag med sex and the city. Och så har jag letat en kuvertväska till Sandras muckbal. Jag är en snäll syster tycker jag allt!

Jag fick nyss glädjetårar när Carrie (satc) sa "some people say that life is what happens to you while you're busy making other plans" i slutet av ett avsnitt. haha. stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0