ÄR DET SÅHÄR DET KOMMER KÄNNAS, BABY?

Ohoj, vad jag har lyckat blivit sjuk. Har mått illa och sovit hela dagen typ. Dagen innan skolan börjar (Y)..

Har kollat mitt schema, fattar inte hälften men det ser ändå helt ok ut. Skönt.

Om bara 3 dagar åker jag, celine och amanda till Leeds! VA? hur är detta möjligt? :O Nyss var det typ 3 månader kvar.

Eftersom att jag inte kunde äta nåt kul i helgen plus att jag är helt ensam ikväll så ska jag äta chips <3

Osammanhängande inlägg och jag avslutar med att säga att jag vill ha Stockholm. Jag vill att min syster flyttar till Stockholm igen så jag kan bo hos henne på helgerna! såså och så vill jag rida


Kommentarer
Postat av: josefine

oooooooooooooooozkaaaaaaaaaaaaaaaaar<3

2010-08-23 @ 19:41:07
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: sara

HEJ KARIN DE VA INTE IGÅR :D haha, eller hur klippet så jävla skön pöjk !! hahahh

2010-08-25 @ 16:03:53
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0