MMMBOP

Världens sämsta dag som utvecklades till en ganska bra dag.

Jag är sjuk. Så sjuk så jag skulle behöva stanna hemma under täcket och bli frisk, men jag kan inte missa skolan så jag får ta och gå dit helt enkelt... Plus att jag failade totalt på matten OCH så tappade jag bort min mobil i feberyran.. Så nu kommer jag vara mobillös i en månad typ..

Efter skolan, då dagen var som sämst så drog mina awesome sexandthecity-vänner med mig ut till IKEA. I henriettas bil! Där fikade vi som kungar! Sjukt billigt <3 och efter det så träffade jag Moa och fikade med henne och fick min födelsedagspresent! FINFIN present var det allt!


Euroscolabilden delades ut idag också.. haha.


Mina presenter! en signerad Ok Go ep och en Wombats ep :D hihi!!
och så halsbandet som jag betalade för egna slantar


Kommentarer
Postat av: josefine

åh wombats <3



haha, alltså, han är ÖVERALLT här i stockholm! ibland på bengans, på en liten bakgata på söder, på världens minsta spelning på ett litet kafé, på scenen på oh no it's christmas. och man har aldrig vetat vem han har varit... tills nu! och ja han spelar ju tydligen i massa band. dundertåget också. haha, suck :')

2010-04-22 @ 21:24:00
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: Moa

hihi bra att du blev glad:D

2010-04-22 @ 23:11:35
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0