Why don't you cut your hair?

Hej, igår klippte jag mig! wiho. typ 15cm cuttades bort :O
Jag har haft självfall och lite ostyrt hår i över ett år nu och jag är inte van vid att det ser så... propert ut! Enligt alla andra så är det typ ingen skillnad men jag ser en major skillnad :P

Studiedag idag, aj lajk!
Senare ska jag upp till stan för att fika med Moa och skriva brev till Mike Evans! :D wiho.

Mamma är i Paris nu :'( Jag är väldigt avundsjuk. Jag har skickat med henne min kamera och sagt "du får verkligen försöka att få bra bilder! om du inte klarar av det själv så får du fråga nån som ser lite teknisk ut". vi får se hur det går.
Jag har också tvingat henne att köpa något franskt till mig. Det ska inte vara nånting turistiskt som typ ett litet eiffeltorn, utan nåt som man måste förklara vart det kommer ifrån. Spännande vad hon lyckas skrapa fram!



The Monkees - Randy Scouse Git


Kommentarer
Postat av: bella

låter riktigt gött att klippa håret! man blir ju lite av en ny människa efter, hehe :P den videon är kanonfin! ha en fruktansvärt bra helg!

2009-09-25 @ 12:45:49
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

The Monkees=äckligtbrabandattjagdör.



Och Paris, jag är också avundsjuk, måste jag säga. Vi glömde brevet, vi får ta det nästa vecka! Och din frisyr är fin, AJ LAJK. :D

2009-09-25 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0