sometimes I cry, when I think about how things used to be

Dagens låt: Johnossi - Family Values



hej jag har inget liv och känner mig sjukt nere. lalala.

Ljudtekniken och Idrotten var kul. små guldkorn i vardagen uppskattas! Jag spelade in värsta klassiska stycket på ljudtekniken. Jag var stolt må jag säga! möhö. Ultimate på idrotten. Alltså typ fotboll fasst man spelar med en frisbee. Mina lag vann 3 av 3 matcher!

..och tillslut en mening som jag tycker är väldigt onödig att säga och används för mycket av folk som egentligen inte har nån anledning att använda den: jag hatar mitt liv.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Moa

oj pik där.

2009-09-02 @ 15:09:59
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0