I'll protect you

Jag glömde ju skriva igår om hur filmen var :P Jag gör det nu istället!

CRASH!
Jag kan nog säga att det är världens bästa film! Den har gått om The Deer Hunter. typ.. eller dom kan dela på förstaplatsen. Så stark film som man bara kan sitta och dö på hur bra gjord den är!
Igår när vi satt i Riografen hade jag gjort det stora misstaget att ta mascara som inte var vattenfast. Så jag satt och höll fingrarna under ögonen samtidigt som jag försökte hålla tårarna borta. I stort sett alla satt och grät högt. my god. <3



En fin video med klipp från filmen tillsammans med Coldplays Warning Sign.

Kommentarer
Postat av: helga

kolla in min nya blogg! :)

2009-09-05 @ 00:12:10
URL: http://cocoabean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0